Wednesday, May 25, 2011

My Name Is Earl

Tadi dok tengok cerita American Cooper(ala cerita pasal wat motor) kat Tv8 tadi.. teringat kembali satu tv series orang putih yang tajuknya MY NAME IS EARl..hihi aku minat gila series ni sebab lawak yang ditampilkan dalam cerita ni berbeza ngan lawak2dalam series2 tv lain.... hihi watak yang aku minat dalam cerita ni sudah tentu aku minat Earl ngan Adiknya Randy hihi aku ada semua full episod cerita ni dari season 1 sampai season 4...cerita ni pernah ditayangkan ditv8 (kalu x salah) pada masa dulu.... sini aku imbas kembali cerita yang pernah aku layan satu masa dulu.


Sinopsis cerita ni bermula apabila earl (seorang loser) memenangi satu tiket loteri...kemudiannya dilanggar kereta..akibat dilanggar kereta dia seterusnya kehilangan tiket loteri tersebut ....semasa dihospital dia telah menyedari yang nasib buruk yang berlaku pada dirinya akibat dari hukuman dari karma oleh sebab itu, dia memutuskan untuk memperbaiki segala kesalahan yang pernah dilakukannya dengan membuat senarai kesalahan diatas sekeping kertas kuning....disini bermulala pengambaraannya

No comments:

Post a Comment