Tuesday, May 24, 2011

Follower yg Ke-50

Salam...agak lama aku tak mengupdate blog aku ni.... bukan apa agak sedikit malas dan masalah laptop yang menyebabkan semua data dalam laptop aku terpaksa dipindah ke external hardisk aku huhu selain aku juga terpaksa menyiapkan diri aku dalam menghadapi dua temuduga keerja yang tersangatla penting bagi aku....Sedar x sedar aku dah ada dekat 50 follower....walaupun dah lama aku tak menyinggah blog semua orang (akan aku singgah) tapi dah sampai 50 org follower satu perkara yang sendiri aku tak sangka...(Blog org lain leh ja sampai beratus2 aku 50 ja huhu) xpa kiranya aku berterima kasih kepada semua PARA BLOGGER yang sudi jadi Follower aku....Follower aku yg ke-50 jatuh pada MISS ARINA dengan blognya yang bertajuk CORETAN BAIK PUNYA.....sini aku kongsikan sedikit link dan page dia hihi (miss Arina dont be angry with me) sj nak promote2....




2 comments: