Tuesday, May 10, 2011

Dangerous Balancing.....!!!!

Tadi dok godek2 masej lama2 aku yang tak dipadam lagi terjumpa satu email yang memaparkan gambar aksi lagak ngeri yang mana setiap gambar memaparkan aksi imbangan badan di kawasan tebing gunung. Sapa yang melakukan aksi sebergini dia ialah Eskil Ronningsbakken Dari Norway berusia 30-an Mungkin ada yang pernah tengok dan share gambar2 ini... saja ja nak bagi imbas kembali dan bagi peluang pada sapa yg tak tengok lagi.


Psst :- aku tengok gambar ni pun dah gayat apa lagi kalau dok tepi tebing tu...hihi Peace


















2 comments:

  1. tak pe, kalau jatuh ke bawah jer.. Tapi ke baaaaaaaa wwwaaaaaaahhh la.. haha~

    ReplyDelete