Wednesday, July 28, 2010

Kucing aku

Ini kucing aku.... namanya TAM atau nama lain dia CAT...
umur dia sekarang baru nak masuk 3bulan tapi nampak dah besaq dah....
asal usul dia aku tak tahu.... tapi satu hari 2 masa dia ni kecik lagi datang kat umah aku .... masuk umah aku ngan selamba dia ja....hahaha pas 2 mak aku cakap nak bela dia sebab kesian.... skrag ni dah besaq dah.... nakal lagi....
dia ni satu ja takbiat dia.... suka hisap telinga orang ... mungkin sebab masa kecik2 x dapat susu mak dia (kena buang kot) huhuhu.... habis semua telinga orang dia hispa huhuhu...
hahaha lupa lak....dia ni suka dok kat tingkap.....mungkin mengenang nasib dia kot huhuhu
apa2 pun skrg dia dah masuk dalam family aku... mak aku sayang sgt kat dia ni....(manja betul)
kat sini aku letak gambaq2 dia yo...................





No comments:

Post a Comment